Skrzynie

Krótka charakterystyka zabudów skrzyniowych

Zabudowa skrzyniowa oferowana w naszej firmie powstaje z bardzo lekkiego lecz jednocześnie wysoce wytrzymałego aluminium, oparta jest na ramie pośredniej, wykonana z profili o grubości od 0,8mm – zapewnia to niską masę własną przy jednocześnie dużej ładowności oraz wytrzymałości. Skrzynie posiadają stosowne świadectwo homologacji, wydane przez ITS. Zabudowy mogą być wyposażone w stelaże stałe lub z regulacją wysuwu, stalowe bądź aluminiowe, skrzynie mogą być wytworzone w praktycznie dowolnym rozmiarze, otwarte lub zamknięte, zgodnie z życzeniem Klienta. Oferowane przez nas plandeki pochodzą od renomowanych niemieckich producentów, co jest gwarancją najwyższej jakości. Zabudowa skrzyniowa wyposażona jest w zgodne z przepisami unijnymi oświetlenie boczne. Pojazdy pod zabudowę mogą mieć zarówno pojedynczą kabinę z owiewką lub kabiny sypialne produkcji LAMICO, LAMAR, ALUVAN, PARTNER. Jako wyposażenie dodatkowe oferujemy także ogrzewanie postojowe

Produkujemy zabudowy na wszelkich autach dostawczych, np.:

Peugeot Boxer
Citroen Jumper
Fiat Ducato
Mercedes Sprinter
Mitsubishi Canter
Iveco Daily
Ford Transit
oraz inne...

Zabudowa aluminiowa z ramą stalową (przykładowe wymiary):

Model Wymiary skrzyni
Peugeot Boxer L2 3550 x 2220
Peugeot Boxer L3 3800 x 2220
Peugeot Boxer L4 4200 x 2220

Wyposażenie standardowe:

Rama pośrednia:
stal konstrukcyjna o podwyższonej wytrzymałości, profilowana, cynkowana ogniowo
Rama nośna:
stal konstrukcyjna o podwyższonej wytrzymałości cynkowana ogniowo, ceownik zimno-gięty
Podłoga:
panel wodoodporny, antypoślizgowy, obustronnie foliowany o grubości 15mm
Burty:
kompozyt aluminiowy, anodowany, boczne dzielone w stosunku 1/2, funkcja demontażu, uszczelka sylikonowa, wysokość h=400mm
Słupki:
kompozyt aluminiowy, anodowany, boczne dzielone w stosunku 1/2, funkcja demontażu, uszczelka sylikonowa, wysokość h=400mm
Uchwyty podłogowe:
tak
Osłony anty-najazdowe:
aluminiowe, profil anoda
Stopień składany:
tak
Nadkola z tworzywa ABS:
tak

Zabudowa aluminiowa z ramą aluminiową:

Model Wymiary skrzyni
Peugeot Boxer L2 3550 x 2220
Peugeot Boxer L3 3800 x 2220
Peugeot Boxer L4 4200 x 2220

Wyposażenie standardowe:

Rama pośrednia:
profil aluminiowy w kształcie ceownika
Rama nośna:
profil aluminiowy anoda, profile szerokościowe rozłożone w odległościach co 60cm, profile długościowe
Podłoga:
panel wodoodporny, antypoślizgowy, obustronnie foliowany o grubości 15mm
Burty:
kompozyt aluminiowy, anodowany, boczne dzielone w stosunku 1/2, funkcja demontażu, uszczelka sylikonowa, wysokość h=400mm
Słupki:
podtyp - BX 60mm/80mm/80mm, wypinane i demontowane
Uchwyty podłogowe:
tak
Osłony anty-najazdowe:
aluminiowe, profil anoda
Stopień składany:
tak
Nadkola z tworzywa ABS:
tak

Wyposażenie dodatkowe:

hak do holowania przyczepy + moduł do instalacji elektrycznej MP2
oświetlenie obrysowe: przednio-tylne (koloru biało-czerwonego – typu LED), boczne (koloru pomarańczowego - typu LED)
halogenowe oświetlenie platformy transportowej - lampa halogenowa uruchamiana z kabiny kierowcy (żarówka H3) 2 szt.
przyłącze elektryczne przyczepy - 7 polowe lub typu Euro (13 polowe ze światłem cofania)
osłona przeciw rowerzystom - uchylna, pojedyncza, aluminiowa, z wykończeniem z tworzywa
skrzynka narzędziowa - z zamkiem pojedynczym, kaseta zamykana na klucz (wym. 600x450x450mm)
dodatkowe zawieszenie powietrzne AIR TOP
zbiornik do wody

Plandeka

Wyceny plandek sporządzamy indywidualnie, w zależności od wybranej konfiguracji.

.

.

.

.

.

Samochód z zabudową skrzyniową na 8 europalet do transportu międzynarodowego z otwieranym dachem oraz firankami po dwóch stronach.

. Poprzeczki aluminiowe.

.

.

.

.

.

.

Zadaj pytanie